Kızlar 6 aylık ücretsiz iznim dolmak üzere kamu çalışanıyım. Süreci bir miktar daha uzatmak adına alabildiğim kadar rapor almak istiyorum. Bugün kadın doğum doktorumu aradım sormak için. Heyet raporları pandemi nedeniyle yasaklandı en fazla 10+10 raporu verebilirim dedi. Öyle mi ben ilk kez duydum heyet raporlarının yasaklandığını 30 40 gün alırım diye seviniyordum 😢