Yldzzzz Merhaba 3 aylik bebekleriniz aksam saat kacta uyuyor.bizimki 11 bucuk 12 den once uyumuyor erkene bir turlu cekemiyor hatta ondada salliyorum arada bir 2 bucuga kadar ih ih ediyir uyanip uyanip.
AselMiray Yldzzzz kızım 9 da uyuyor saat 10 doğru uyanıyor 10 dan sonra derin dalıyor uykuya sabah uyanıyor
Giizzeemm Yldzzzz 9.30 da yatağa koyarım emzirip o kendi uyur yanına piş piş ya da beyaz gürültü açarım
Hilalrkmn Yldzzzz bn aksam 9 10 gbi yatiryrm sabah sekiz de kalkiyor cok sukur dogdu dogali ayni duzen gdiyrz ins degismz
Zehrabaysan Yldzzzz 12 1 2 değişir ve sallanmadan uyumaz gündüzde 2 uyku yapar ikisinde birer saat yani uyku falan yok bizde😂
Yldzzzz masal28 gun icinde 1 saat uyuyor 1 saat uyanik kaliyor aksam 9 dan sonra uyutmuyorn ama ona ragmen bu sekilde daha erken uyitmadgm zamanda direniyor bu sefer hic uyumuyor
Miniknur Oo o kadar degiskenki. Bigun 8 de yatiyo bigun gece 2 bazen 10 :/ duzeni yok. Uyudu mu 2 saatte bir kalkar emmeye.genelde 12 saat uyur. Oglen de yuzustu koyarsam 2,5-3 saat uyur. Bazen 2. Sekerlemeyi de yapar ama yarim saat
masal28 Bende öyle yapıyorum. Hemen uykuya geçmiyor ama kaldırmıyorum emziği veriyorum çok ağlarsa tekrar alıp emziriyorum tekrar koyuyorum beşiğe. Kendi döne döne uyuyor geceye kadar. Gündüz biraz bizimkide değişiyor maalesef
Yldzzzz Hilalrkmn masallah keske bizds oyle olsak ama hic duzene grcege bmzemyr duzene grer diye diye zaman gcyr
Yldzzzz Zehrabaysan bende simdi uyuttm ama zorla 11 bycukda uyumustu guya uyandi geri uyuttm salla salla sobra yne uyandi smdi yibe uyuttm ama mama saati geldi uyanck yine boyle sabah i ederz hergun
Hilalrkmn Yldzzzz gece gundz ayrimi ypiyrmsn bn 9 da ışıgi kpatrm loş bi ışıkla dururuz oyle uykuya gcmesi daha koly oluyr
Yaseminnnnn93 Hilalrkmn aa tm bende sasirdim nasl uyanmaz diye bendede oyle gece emziriuorum devam ediyor hemen sbah 9a kadar emzir uyut seklinde oluyor
Yaseminnnnn93 Yldzzzz bendede durum oyle saat 12ye kadar birer saat arayla yarim saat kadar uyuyor gündüzleri gecede 12 de uyuyor uc saate bir kalkıyor acikiyor çünkü cok nadir 4 saate çıkıyoruz ama hic kalkmadigi olmuyor