Kızlar bebeğim 5 günlük bu gün doktora geldik sarılık 17 çıktı şimdi 1 saattır ışık tedavisi gmrüyor ama ben çok korktum yaşayan var mı ? Geçer mi ? Nolur dualarınızı eksik etmeyin.. sezeryanım sütüm hala çok iyi gelmiyo mamada eşim verdirmiyo o yüzden mi böyle oldu bilmiyorum gerçi hemşire şimdi sütün iyi kan uyuşmazlığı mı var diye sordu evet dedim kan uyuşmazlığından da oluyomuş.. çok korkuyorum düşmez diye nolur dua edin