linam1 aptamil kullanıyoruz onda da kusuyor sma da denedik onda da kustu hatta o kadar kusuyordu ki doktora götürdük korktuk ama çok şükür birşeyi yoktu reflü denildi o aylarda normal şuan 6 aylık artık çok şükür kusma baya azaldı bebeğinize bağlı hangisini sever deneyerek buluyorsunuz ama biz aptamilde kaldık