cananedizengin Selam canım anneler, oğlum 5 aylık mamayla besleniyor, ama mamadan sonra yarısını geri çıkarıyor diyebilirim. 2 3 defa kusuyor neden? Bu durumu yaşayan var mı?
Selen21 cananedizengin 6 aya kadar normalmis bebek reflusuymus fazla yiyosa fazlaligini cikartiyormus canim benimki de oyle
Ogulcan cananedizengin canım benim de bebeğimi mama kusturdu mamayı değiştirdim kusma sorunumuz bitti
cananedizengin Zeynepinannesiii hayır böyle bazen çok sıvı şekilde bazen böyle katı gibi öyle fışkırma yok, geniriyor ardından hemen kusuyor
Zeynepinannesiii cananedizengin benimkide öyleydi her beslendiğinde kusuyordu gina gelmisti camasir yika as tan . Ama duzeldi 6 aydan sonra
oceanpink cananedizengin golden goat ta kusturabiliyor hem de bnm bebeğimi kabız yaptı bilgin olsun.. kilo alımı falan normalse kusmasının hiç bi sakıncası yok .. sadece hayat standardını etkiliyor biliyorum :(
cananedizengin oceanpink Evet hem onun için hem benim için zor oluyor kilosu iyi sanırım bi dahaki ay kontrol var o zaman soracağım doktora
Ogulcan cananedizengin canım banada bebeğimin yeni doktoru önerdi araştırınca kaşlitesini anladım eczane de ve e bebekte var canım içeriği çok zengin ben eczaneden 90 TL ye alıyorum e bebekte aynı fiyata canım