Prensesannesii34_ 4 aylık bebeğim var bir haftadır kakasını yapmıyor sadece anne sütü veriyorum .farklı olarak ocean vitamin D3 ?? Ne yapmalıyımmm tecrübeli anneler ⁉️
Minikbirsincap Prensesannesii34_ evet yapar diye biliyorum canım. Ben farklı bi marka kullanıyorum ama arkadaşım ocean kullanıyor kabız yaptı demişti
Prensesannesii34_ Minikbirsincap kakasını bi yapsa yarından itibaren ara vereceğim 1-2hafta bakalım aynısı oluyor mu .siz hangisini kullanıyorsunuz
Minikbirsincap Prensesannesii34_ poposuna zeytinyağı sür kulak çubuğu ile uyar yani, bide masaj yap YouTube de var kabızlık masajı diye geçiyor izleyip yapabilirsin canım. Ben bestiron kullanıyorum. Demir damlalarının çoğu kabızlık yapar demişti doktorumuz zamanla alışıyorlarmış
SultanAnne Prensesannesii34_ bilemiyorum doktorunuza danışın isterseniz. D3e başladığınızdan beri mi böyle oldu?
Prensesannesii34_ SultanAnne galiba ,önceden hergün kaka yapardı git gide azalmaya başladı . Sonra gün de bi iki günde bi üç günde bi derken şimdi hafta oldu
Prensesannesii34_ Minikbirsincap onların hepsini yaptım ama poposunu uyarmadım zeytinyağı sürdüm üstten. Zeytinyağını sütüme karıştırıp içirdim bir çay kaşığı ama aynı yine 2 ay oluyor ilacı kullanalı
Minikbirsincap Prensesannesii34_ canım 2 aydır kullanıyorsan Demir ilacını zannetmiyorum onun yapacağını bünye alışmıştır çünkü. Ama kabızlık olabiyor bebeklerde istersen doktora götür onlar hallediyorlar.