Ezgiozkan Arkadaşlar merhaba😊. Bebeği ek gıdaya geçen annelerimiz bana yardımcı olabilir mi lütfen. Oğlum 6 aylık oldu yavaş yavaş biz de başlayacağız ama merak ettiğim bir şey var. Katı meyve sıkacağı gerekli mi ? Gerekliyse hangi marka önerirsiniz ??
Hibou Bende var ama gerekli değil ben hiç kullanmadım mesela rendeleyin ezip süzgeçten geçirin sıkın yeterli olacaktır