Arkadaşlar bebeğim 2.5 aylık. Doğduğundan beri hep gaz sancımız gardı ama 2 haftadır düzelmişti kendi çıkarıyordu ağlamaları bitmişti. Dün ve bugün krize girdi. Meme bile görmedi gözü ilk defa bebeğimi böyle gördüm. Ağlamaktan yorgun düşüp uyuyakaldı. Bu aylarda kolik başlar mı ? Bir gün daha dayanamam bu ağlamasına