EDT Kızlar 2 haftadır uyguluyorum burası karnımın sağ yanı benim enteresan şekilde sadece bu tarafım karnımın altı çatladı düzenli şekilde yaptım sonucu sizinle de paylaşmak istedim🌸
kahvekokusuu EDT dermoraller acitiyormu yaa bi arkadasim yapmisti acidi yapamadim dedi bide kac numara kullandiniz
Zeynepinannesiii EDT baya bi azalma var ne güzel bakalim bende 3 gundur kullanıyorum ins guzel sonuc alirim
Muallime1 EDT Çok iyi olmuş canım ya ben de aldım ama her gün mü uyguluyoruz ? Yazar mısın ne kadarsa bir olmalı 🥳
EDT Mom079 Gerçekten etkisini gördüm resimde bile daha belli gözle bakınca hepten sönük belli belirsiz duruyor şükür
EDT Mom095 Hindistan cevizi yağı kantaron yağı ve aloevera karışımı sürüyorum dermaroller ile birlikte canım
Dyunak Bende 2 gündür kullanıyorum kaşınma var şu an sadece umarım etki ediyordur bir çatlağın.uzerinden kaç defa geçiyorsunuz
EDT Dyunak Bende aynı halâ çok kaşınıyorum nemlendirici sürüyorum iyi geliyor☺️ 5 dakika uyguluyorum işte canım 10 deda düz 10 defa çapraz falan şeklinde