anneCANan Kızlar bir kaç gündür instegramda karşıma Epiwax marka ağda reklamı çıkıyor kullanan var mı ? Reklamın albenisi çok fazla bi size sormak istedim.
MomTubamom anneCANan canım bende yıllardır makinayla alıyodum kıl dönmesi yaptığı için ağdaya geçtim milyoncudan ağda makinası aldım ayda bikere yapıyorum çok memnunum ama senin dediğin soyulanilir ağda galiba elimdeki ağdalar bitince ondanda denicem
Zeynepinannesiii anneCANan bendede inci agda var ayni hemen hemen bunun gibi . Ama beceremedim bir türlü almayi. Boncuklar erisin diye açıyorum makineyi eriyor ama sicaktan süremiyorum e kısıyorum ilisin diye bu seferde donuyor 🤷♀️. Donunca cam gibi oluyor kırıntıları
anneCANan Eslem1 altı ay garanti veriyorlar eğer 6 aydan önce de çıkarsa kıllar, tüyler iade garantisi var ve çok kolay. Yorumları da hep olumlu
anneCANan MomTubamom çok fazla takipçisi de var benim epilatörüm bozuldu lazerli olanlardan mı alsam derken bunu gördüm cazipte geldi hem geç çıkıyor Muş hem de inceltiyormuş . Ağda makinesi de yanında gönderiyorlar
anneCANan Zeynepinannesiii acaba oda öyle mi olur ki ben hiç kullanmadım bu tarz ilk gençlik yıllarımda soğuk ağda kullanırdım sonra bıraktım
MomTubamom Zeynepinannesiii kız kardeşimde böyle olduğunu söyledi ama ben beceremediğini düşündüm yani bilemedim
Zeynepinannesiii anneCANan muhtemelen böyledir. Aynı oluyor bunlar çünkü ama ben kullanmayı beceremedim sordum burda da cvp veren olmadı :) bilgisi olan yok sanirim
anneCANan Zeynepinannesiii ama sir ağdalar falan ısıtıp sürüyorlar onlar çok yakmıyor teni öyleyken de sürülebiliyor kuaförlerde falan öyle dizim marka da bi sıkıntı olmasın
Zeynepinannesiii anneCANan iste ortayı bulamadım kuafordeki gibi olması lazım belkide bozk benimki 😂 ay icinden cikamadim ki işin
anneCANan Zeynepinannesiii şimdi instegram sayfasındaki yorumları okudum da yok yok vazgeçtim almaktan olumsuz yorum çok fazla
anneCANan Zeynepinannesiii ayrıca ağda kullanmak istiyorsan soğuk ağda kullanabilirsin onlar daha iyi bence soğuktan
Zeynepinannesiii anneCANan olabilir canim bende 70 80 tl gibi bi fiyata almıştım. Bida kaldirdim onu bimden epi alıyorum su torbasina su doldurup agdalari atiyorm üstüne 😂 vizir vizir hizlica yapıyorum daha kolay
anneCANan Zeynepinannesiii ben o zamanlar kullandığım markayı unuttum ama kolaydı sadece incecik sür yapıştır yapıyordum ısıtma derdi falan yok