Umutcugunannesi Bebegim2 aylik .daha önce başında kulak ve kaşlarında konak oldu.doktor krem verdi kullandim geçti.simdi sag kasında bi daha çıkıyor sanırım.konak tekrarlarmi.ne kullansam geçer.doktor kremi 1 haftadan fazla kullaa dedi onu kullanamiyorum.
Toprak2509 Umutcugunannesi doktorum bana banyodan önce zeytinyağı ve karbonatı karıştırıp sür ve 1 saat beklet dedi. Sonra konak tarağıyla tarıyorum. Yumuşatıyor. Önce doğal yöntem deneyelim dedi. Kulaklarına ve kaşlarına da vücut losyonu sürüp yumuşayıncaya elimle temizliyorum kaşları tekrarlamadı. Saçlarondakiler azaldı düzenli yapamıyorum yapsam geçerdi
Ogulcan Umutcugunannesi canım benim bebeğimde de yoğun Konak vardı bana doktorun Hindistan cevizi ile Konak olan yere fiblasyon yap duştan 10 dk önce dedi kullandım ilk kullanımda baya azaldı şimdi yine tekrarlayacağım yan etkisiz doğal tavsiye ederim
eylulnisa_20 Benim kızım da hiç olmadı cajim bı kere 5 kuruş kadar hı yerde çıktı zeytinyağı sürdüm elimden iynadim çıktı gitti
Merve Umutcugunannesi bebe yağı sürün 15-20 dk bekletin. Saçlarını ters yöne HAFİFÇE tarayın sonra bebeğinizi yıkayın 2-3 uygulamada geçer
Umutcugunannesi Deniyicem teşekkürler ama bu seferde geçse yinede tekrarlar mi ya sürekli tekrarlicakmk