Beren2323 Prensesss_annesiii benim kızımda 16 aylık hiç birşey yemiyor iştah açar umuduyla mollers aldım ama olmadı bebekten bebeğe değişir tabi en azından vitaminlerini alsın
dolunay01 Beren2323 möllers iştah açsın dıye almadım sukuryerınde iştahı beyin gelişimi zekası ıcın daha cok ocorıyorum dr ada danısmadım heponerıyo zaten dr lar
Deletedmom_6 Yasmin47 doktorunuz önerirse kullanabilirsiniz tabi ki. Bizim doktorumuz bebeklerin beyin gelişimi için, ilk 2 yıl balık yağı kullanımının çok önemli olduğunu söyleyerek tavsiye etmişti. Kendi çocuklarına da yıllarca kullanmış.
Deletedmom_6 Garfield bu bilgileri verdiğinize göre önereceğiniz bir marka olacaktır elbet. Sizce en iyi balık yağı markası hangisi?
Garfield Deletedmom_6 bebeğim 16 aylık ben henüz balık yağına başlamadım. Ama alacağım zaman tercihim möllers olacak. Ocean kötü mü değil. Ocean da epa:740mg DHA:470 mg. Möllers de epa:400mg dha:600mg. Çocuklar için aradığımız dha değeri yüksek olan olduğu için tercihim möllers olur. Ocean ın epa değeri oldukça güzel bence yetişkinler de bunu almalı kendime de bunu alırım 😂
Tugce89 Garfield benimki çok kötü tadı oğlum HC yemiyor adını bilmiyorum yeşil kutusu :( bnde mollers e gecicem
Mom0363 18 aylık kızım mollers in tuttu furitti aromalısını içiyor. Her gün kahvaltıdan sonra bir tatlı kaşığı. Çok da seviyo 😋
Dent Mom0363 Mom0363 möllers in içinde a-D ve e vitamini var gözüküyor. Ayrıca vitamin kullanmaya devam ediyor musunuz? Ben yeni başlayacağım da balık yağına.
merveabla HappyKids Kızım 5 yaşında 4 yaşındayken başladık balık yağına marka olarak easyfishoil alıyoruz zayıf bi çocuktu bi yılda gelişimine çok faydası oldu bence şimdi daha toplu bi çocuk memnunuz biz balık yağından
baharberkay merveabla Bende easyfishoil alıyorum çocuğuna balık yağı şurubunu içiremeyen anneler varsa benim gibi bu markaya bakın öneririm kesinlikle
sedos23 baharberkay ben balık yağını içiremedim bıraktım sonra yani içmiyosa zorlamıyım diye ama doktor balık yağına devam edin demişdi kötümü yaptım acaba easyfishoil nasıl balık kokusu falan varmı benimkine şurubun kokusundan dolayı içirememisdim ?
baharberkay sedos23 Easyfishin şöyle güzel bi tarafı var öncelikle balık kokusu tadı falan yok zaten tadı güzel portakallı bi tadı var bide jel olduğu için çiğneyip yeniliyo bence bi alıp deneyin sever bence sizin çocuğunuzda