Herkese merhabalar ilk dogdugunda capaklanma vardi doktor damla verdi gecmisti 20 gun sonra tekrar olmustu gene damla kullandim gecti fakat 3.ncuye tekrarladı doktorumu degistirdim kanal tikanikligi var yenidoganlarda olabiliyor 1 yasina kadar aciliyor dedi fakat akiyoe gozu hala ve damla kullanmaya devam ediyorum masajda yapıyorum onerilerinizi bekliyorum suan oglum 3 aylik