Son zamanlarda bebeğimin el tırnaklarında beyazlılar ve etleri soyuldugunu farkt ettim. Bugun de 1 bucuk yaş aşılarını vardı ve bunlardan bahsettim vitamin eksikliği dedi ne yapmam gerektiğini sordum yemeklerini düzenli vs yedir dedi. Ama içim rahat etmedi vitamin takviyesi falan alsam mı acaba birde sizlere sorayım dedim