Sugu bizde aynı sekildeyiz 4 aylık oldu hala gazımız var hergün mutlaka et tavuk balık türevi bişey yiyorum sebze yemegi salata falan yiyoruz bakliyat asla yemiyorum meyvede sadece bazı seyleri biraz büyüyene kadar mecbur öyle yani size gaz yapan ne varsa bebeginizede yapar ordan anlayabilirsiniz zor bi süreç