Ezgi2609 3 aylik bebeğim som 1 haftadır gece gündüz uykusunda sürekli ağlayarak uyanıyor ama be aglama büyük ihtimal kabus görüyor.Eskiden sıçrama olurdu şimdi çok şiddetli ağlıyor çözümçözümü olan var mı