Doğumdan sonra bel ağrısı oluştu bebeğim 3aylık normal doğum oldu ve rahatça kucağıma alamıyorum belime baskı uyguluyorum ve çok ağrıyo hareketlerim kısıtlandı kendimi çok kasıyorum ne yapmam lazım bu durumu yaşayan oldu mu olduysa yardımcı olabilirler mi?