Dlnylmz Bebeğim 3 aylık banyodan ilk günden beli nefret ediyor vucuduna su deysin istemiyor hatta biliyor musunuz masaj yaparım onu bile istemiyor ayağına dokunun hemen ayağını cekiyor vucudunu ellenmesinden hoşlanmıyor mızmızlanıyor doktora gittim defalarca doktor hiç birşeyi yok senin bebeğin kolik dedi. Ama onu ne yıkayaniliyorum nede üstünü değiştirebiliyorum kıyamet koparıyor kıyamet benimle savasıyor resmen napıcam bilmiyorum. Onunla konusuyorum oynuyorum oyuncak gösteriyorum yapmadığımız maskotluk yok ama yaramadı bir halta.
Ogulcan Dlnylmz canım suyun sıcak olabilir mi benim oğlumu hafif sıcak su ile yıkamışlardı suyu sevemedi ben ölçerle 37 derece ye ayarladım çok severek yıkanıyor
Bebegim_28 Dlnylmz kızım 41 günlük ilk günden beri banyosu 2 dk sürüyor çünkü feryat figan ağlıyor sevmiyor suyu
defnesmomm Dlnylmz merhaba. Nasıl yıkıyorsunuz bebeğinizi, banyo filesi kullanıyor musunuz? Önce ayaklarından hafif hafif su dökerek alıştırabilirsiniz biraz . Vücudun önce önü sonra arkası, en son da başı yıkanır. Bu sıralamayla mı ilerliyorsunuz?
Ozgosmn Dlnylmz bazı çocukların tabiatı böyle oluyor maalesef sevmeyince sevmiyorlar. Allah kolaylık versin.
Dlnylmz defnesmomm merhaba ilk filesiz yıkadık sonra file ile fileyi hiç sevmedi sonra banyofa kucakta yıkadık yine sevmedi sizin dediğiniz sıralama ile yıkıyorum hep güle oynaya sırayla ve yavas yavas hiç bir türlüsünü malesef istemiyor:(
Mihriban- Merhabalar benimde kızım doğduğundan beri suyu sevmiyor şu an 13 aylık hala daha aynı kıyafetlerini çıkardığım anda başlıyor ağlamaya. Kucağımda da yıkadım küvette yıkadım oturtarak oyuncaklarla fakat hiç bir şekilde sevmiyor istemiyor. Alışmayan alışmıyor. İnşallah büyüyünce böyle olmaz çok zor bir durum ne yıkandığından ne yıkadığımdan anlıyorum. 😔