Tugcegumus Öncelikle xsmanindan önce doğan bebeklerde,sezeryan ile doğan ve bu esnada normal doğumun aksine annedeki yararlı bakterileri alamayan , bağırsak sistemi erken doğum sebebiyle tam gelişim tamamlayamayan ,diğer taraftan dış dünyaya daha kolay adapte olamayan bebeklerde olduğunu biliyorum.Cok şükür benim ikizlerim yalnızca biri kolikti 🙏