Bugün rutin kontorle gittik herşey normal kilosu biraz düşük kalmış dedi ama 2 aydır zaten istahı kesilmişti daha az mama yiyodu. Ek gıdaya da basladık 3 hafta olcak. Normal mi sizce kilosu?
ek gıda olarak önerebilceğiniz kilo yapıcı tarifleriniz varmı?