SevdaGg Bn kullanıyorum dogum yapalı 2 ay oldu göbegımın seklıı bıraz yamuktu sayesınde duzeldi vr kusa bı zamnda 2. Kancaya gectım tavsıye rderim
Mrw-95 SevdaGg peki diyet filanda yapiyormusunuz bende dogum kilosu kalmadi hic ama gobegim gitmiyor bir turlu
SevdaGg Mrw-95 yok canım dha yenii dogum yaptıgım ve emziridigin için yapmıyorum 6 aydan snra başlıycgm inş
Mrw-95 SevdaGg ben yapmak istedim ama sutum kesildi benim 11 aylik kizim gerci dogum kilolarimi verdim ben bende sadece gobek kaldi
berenyigit06 Annesinin_premsesi satmıyorum canım ben zamanı gelince giycem☺️Aldıktan hemen sonra hamile olduğumu öğrendim giyememiştim doğum yaptım 46 gün önce biraz daha toparlanıyım giymeye başlıcam çünkü müthiş kaliteli taş gibi bir korse kıyamam onu satmaya😅