Kbra2 İki aydır kabızlık olması çok uzun zaman hiç dr a danışmanınız mi bunun için? Biz vegaferon kullandık kullanmaz olaydık. Bebeğim kabız oldu çok ağladı sürekli. Ama onu kullanmayı anında bıraktım ve de tavsiyesi ile SideFer damlaya geçtin tamamen bitkisel,şuan herşey yolunda.Gecmis olsun💕