Zynp10 Bebeğim bazen 10 15 dk emiyor ama genelde memede uyuyor o yüzden kısa kısa emiyor kilomuz 4.100 .. doğum kilomuz 3.400 hastaneden çıkışımız 3.100 dü meme reddi olabilir mi sizce??
Zynp10 Eymeninannesi12 doğum kilosundan mı hesaplıyoruz yoksa hastane çıkış kilosundan mı? H. Çıkışı tam 1 kiloyuz ama doğum kilosu 750 gr … doyuyor mu acaba diyip duruyorum içimden sağıyordum sütümü onu emiyor ama göğüste uyuyor
Zynp10 Ygtakn1 bir kilo alınması gerekiyor diye biliyordum doktor en az 500 gr dedi şimdide az emdiği için endişe ediyorum
Begumcan Sütün yaratıp yaramadığını kakasında kahverengi tortu varsa oradan anlıyorlarmış. Tortu varsa süt yarıyor demekmiş, bu da bir dipnot olsun