Benimde ciğerlerime indi covid canım 1 ay oldu geçireli gerçi hala var mı ciğerlerimde bilmiyorum doktorların demesine göre 3 ayda anca temizleniyomuş. Oksimetre al eve bi tane oksijen seviyeni ölç gerçekten düşerse 112yi ara yada hastaneye git ama oksijen seviyen yüksekse nefes darlığı psikolojik de olabilir ben anksiyete ve panik atak hastasıyım canım corona psikolojisi çok kötü yaptı beni seni çok iyi anlıyorum kendimden biliyorum nefessiz kalmak sürekli derin nefes alma ihtiyacı korku panik çok zor ben normalde de atak geçiriyorum koronayla beraber çok arttı hala iyi hissetmiyorum ama yapıcak bişey yok kendini iyi olduğuna ikna etmeye çalış bebeğin için ayakta kalmaya çalış geçicek inan bana panik olduğunda kafanı dağıtmak için bişeylerle uğraş bişey oku sayı say. Atlatıcaksın sağlıklısın korkma