Annesininmelegi gunes11 beş aydan sonra ben yaşadım.sag gogsumle savaş verdik ama savaşı kaybettim.resmen bebeğim asla onu emmek istemedi bende pompa ile sagip verdim sütüm.azaldi ve kesildi altıncı aya kadar tek göğüs ile.emzirdim sonra maalesef mamaya düştük
Babylove gunes11 Evet olur gaz sancısı geliyordur oyuzden de odaklanamayabilir. Veya emzik biberon kullanıyorsa onlara alıştığı için de olabilir
pilavustutavuk gunes11 geceleri daha cok gaz olur annesi. Gazı olan bebek memede 2 büklüm olur,asla memeyi almak istemez. Kafasını geriye iter. Mutlaka emzirdikten sonra gazini çıkarın. 2 saat ara verin. Tam doysun tabi