Ozgeruya Eloska bugün bexeronun 2. Dozunu olduk. Ilk dozda atesimiz oldu suam hafif var ama ağrıyor heralde aglamakli hep
mirayilknurtolga Eloska menectra değilde nimenrix yaptırdık 1 dozu 7.ayda bizde yapmadı ateş. 1 hafta öncede bexseronun ilk dozunu yaptırdık doktorumuzda dahil herkes çok ağır aşı ağrısı ve ateşi olur dedi ama çok şükür sıkıntısız atlattık. Ne ateşi ne huzursuzluğu oldu 🧿😍
LeylaNur Eloska 6.ayda ilk doz 9. Ayda 2. Dozlarını aynı gün yapıldı. 3 gün süren huzursuzluk olabilir. Ateşi 38,5 civarına çıkabilir üstü olursa calpol 4 saatte 1 verebilirsinz. Geçecektir merak etmeyin
Hsrt54 Eloska 9 aylik yaptirdiginiz aşıyı saglik ocagimi yapiyo yoksa özeldemi yaptiriyoruz? Hemsiremiz 9 ay icin aşı günü vermedi bize ama 🙄
Eloska Hsrt54 bu iki aşı da ozel aşı ikisi toplam 850tl tutuyor asilati alip saglik ocaginda ucretsiz yaptırdık biz. Saglik ocagi sizi sanirim 12.ayda devletin asi takciminde olan asi icin cagirir
Eloska mirayilknurtolga iyi sevindim sizin adiniza bizdeki de gecti cok şükür. Anladigim kadarıyla her doktor farkli onerebiliyor mesela menectraya muadil olan nimenrix vardı ilk gittigim eczanede doktor dedi ki nimenrix yaptiracaksaniz 12ayda yaptirin
Eloska LeylaNur tesekkur ederim atesi 38e kadar yukseldi drdiginiz gibi calpol verdik 4 saatte bir 3kere, sonrasinda atesi düştü bir gun sonra da gecti huzursuzlugu.ben de bebegimi ilk defa boyle gordugum icin telaslandim
Eloska Merve_96 7 9 ve 13. Ayda 3 doz yaptiracagiz biz, tek doz mu bence tekrar teyid edin doktorunuzla onu