bikerem 2.5 aylik bebegim cuma gunu plastik klemp yontemi ile sunnet olacak. Bu yontemle sunnet olanlar biraz bilgi alabilir miyim. Bizi neler bekliyor yasayan annelerimizden duymak isterim. Icim cok rahatsiz lütfen onerilerinizi paylasabilir misiniz
minderbob bikerem sakın yaptırmayın. Bu yöntem önerilmiyor. Bu yöntemi cerrahlar değil sünnet eğitimi almış doktorlar veya sağlıkçılar yapıyor. Bu yöntemde kullanılan klips deriyi sıkarak yapıştırıyor bu da sinirleri öldürüyor çocuğunuz ileride cinsel anlamda ciddi sıkıntılar yaşayabilir doktorlara düzeltme için çok fazla başvuru oluyormus. En sağlıklı yöntem cerrahi sünnet. Çocuk cerrahı tarafından hastane ortamında yapılan dikişli sünnet. 3 günde dikişleri düştü bebeğimin bn 40 ‘ı çıkınca yaptırdım hiç sorun olmadı sadece 2-3 gün idrarını yaparken yandığı için 20 sn ağlıyor sonra normale dönüyordu. 1 hafta sonra bitti gitti size de tavsiye ederim
Gelisimcianne bikerem merhaba ben oğlumu 2 hafta önce klamp yöntemiyle sünnet ettirdim. Kesinlikle tavsiye ederim çok çok rahat bi uygulama. Bizi çocuk cerrahi uzmanı doç doktor sünnet etti ve bu yöntemi önerdiğini çocuk açısından şimdi ve ileride bir sıkıntı çıkarmadığını anlattı. Açık yara olmadığı için enfeksiyon riski yok dikiş ve pansuman gerekmiyor çocuğun canı yanmıyor çiş yaparken falan. Benim bebeğim 3 günde iyileşti. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık tavsiye ederim size de
daiysdiuy bikerem urolog yaptı bızımkını, ilk iğne de agladı biraz, birde bı kac saat sonra uyusuklık gecınce hemen fıtıl verdık o da bitti, son olarak klips cıkarken cok az agladı onun dısında cok rahattı
almila37 bikerem 50gunluk oğlumu sunnet ettrdim normal dikişli sunnet oldu.Sdce hastnde igne vurulurken ağldi baska ağlmdi eve geldik emdi uyudu uyandi normal devam ettik herseye gece emdi uyudu huzursuz değil di hic bir haftada döküldü dikisleri ve hiç şişlik fln olmdi col şükür
bikerem minderbob cok tesekkur ederim fikrinizi beyan ettiğiniz icin hayirli olsun gecmis olsun. Biz bu yonteme karar kildik insallah biz de sıkıntı yaşamayız
bikerem Gelisimcianne cok tesekkur ederim allah razı olsun bilgi verdiginiz icin buzde ankara da bashekim doktora yaptiracagiz cok tedirginim yorumunuz su serpti icime simdiden agkiyorum inanin nasil olacak bezi nasil degisirim vs diye diye. Cok gecmis oldun hayirli olsun darisi da bize olsun insallah
Gelisimcianne bikerem inanın bende öyleydim çok çok araştırdım en sonunda bu yönteme karar verdik ve iyiki diyorum. İlk gün uyuşukluğun etkisinden sonra biraz ağlamıştı oğlum ve klamp çıktığı gün. Onun haricinde bezi açana kadar sünnetli olduğunu unutuyordum. Hayırlı olsun şimdiden inşallah çok rahat atlatırsiniz
Gelisimcianne bikerem klamp 4 gün sonra çıkarıldı çıkarıldığı zaman ağladı biraz ama doktor krem verdi onu sürdük geçti çok şükür
bikerem Gelisimcianne biz de dun sunnet olduk pazartesi klemp cikacak.klemp cikarken ve ciktiktan sonra zor bir surec mi yani ne bekliyor bizi
bikerem daiysdiuy gecmis olsun hayirli olsun inşallah biz de kolay atlatiriz cok tesekkur ederim allah razı olsun icim rahatliyor bu yorumlarla
bikerem daiysdiuy biz de dun gunu sunnet olduk pazartesi klemp cikacak.klemp cikarken ve ciktiktan sonra zor bir surec mi yani ne bekliyor bizi
SedaaM bikerem bizde 2 aylık yaptırdık iyikide yatırmışım ilk gün biraz zor oldu anestezi etkisi geçince 3 günde iglesti
almila37 bikerem ay insallah cnm ama cok geriliyor insan oğlum sunnt olurken yanindaydik olduğu gece sabaha kadar rüyamda oğlumun sunnet oldğnu gordum iğne vururlarken fln korkudan uyandm uyuyunca tekrar gördüm
SedaaM bikerem dikiş değil canım ben klips yöntemiyle oldu yaptırın derin hareketlenince zor olabilir bizim hemen iglesti iyikide yatırmışız
bikerem almila37 ben de gün alip is ciddiye binince bi hassaslastim allah yardim etsin bize de insallah