Kezi Rezoo aynen öyle yutkunması kilosu iyi çok şükür uzun emmesi beni çok yoruyor ondan sorun ediyorum iş yemek yapamıyorum evet kanguru aldm dediğin gibi çok keyifli ben kucaktan hiç esirgemem aksine çok hoşuma gidiyor 😍🌸