Merhaba arkadaşlar bn 3 gün önce Doğum yaptım ve Devlet tarafından Doğum parası vs gibi ödemeleri nasıl alabiliyorum nereye nasıl başvuru yapmam Lazım haklarım neler yardımcı olursanız sevinirim bu zor süreçte elimize gelecek olan her para çok önemli malum masraf çok oldu 🤗