Kızlar merhaba. Benim bebeğim 4 buçuk aylık tam. Normal emiyor ama emzirirken diğer göğüsümden çok fazla süt akıyor. Bugün pompayı koydum emzirirken neredeyse 100 ml me yakın süt akmış. Oğlum asla biberon almıyor şuan. Çöpe atmaya kıyamadım. Buzluğa koydum. Ek gıdaya zaten bir buçuk ayımız kaldı. Yoğurt mu yapsam diye düşündüm. Doktoruma gidince soracağım ama daha kontrole var. Merak ettim baya aranızda yapan var mı? Varsa nasıl yapıyorsunuz? Benide aydınlatın lütfen ☘️