Merhabalar. Benim kızım 7ay 5 günlük. En gazlı zamanlarında bile pilates topunda zıpladığımızda,ninni söylediğimde , pişpişte ya da kolik müziğinde susan uyuyan kızım şimdi ne yapsam uyumuyor. Dişi mi geliyor diye diş etinde serçe parmağımı gezdiriyorum diş yok.bir yeri ağrıyor mu diye açıp bakıyorum hafif baskı uyguluyorum ama ağrısı var gibi bi tepki vermiyor. Sabah kısa bir duş aldırdım sonra masaj yaptım kremledim hafifçe. Sonra biraz oynadık güldük. Emzirdim. Sonra da uyusun diye pilates topunda koluma yatırıp ninniyle sallanmaya başlicaz o kola yatınca basıyor yaygarayı. Avazı cıktığı kadar bağırıyor. Ağırlıyor asla uyumak istemiyor kucağımda gezdiriyorum yok,ayağımda zaten kabul etmiyor sallanmayı emzirerek uyutayım desem yatarak ememiyor bile hemen dönmek istiyor. Ve bu ara Çok sinirli. istediği olmasın hemen bağırıyo çatıyor kaşlarını. Avazı cıktığı kadar kocaman kocaman aaaaa diye bağırıyor 😊evet sevimli görünüyor görünmesine ama niye böyle hemen bağırıyor anlayamıyoru . Benden nefret ediyor gibi hissediyorum bazen hele dün full sinirliydi. Huysuzdu. Ek Gıda zaten yemek istemiyor. Yanında eşimle asla ama asla bağırmıyoruz ne birbirimize ne ona. Hani biz bağırıyoruz ondan mı görüyor desem ama. Çıkamadım içinden. Uyumuyor çocuğum, ekstra bi huzursuz huysuz.?noluyor anlayamıyorum. Bilen, başına gelen varsa beri gelsin Allah rızası için 😔😔😔