EsraEfee 3 bucuk aylik bebegimin altını değiştirirken farkettim. Tam kuyruk sokumunda nohut kadar bi şişlik var ve sert kemik gibi. Dün banyo yaptirirken yoktu yeni olan bişey icixm içimi yiyor yarım saattir.dokundugumda bebeğim tepki vermedi acimiyor demekki ama gel bide bana sor. Araya h.sonu girdi p.tesiye kadar yerim ben kendimi. Böyle biseyle karşılaşan oldu mu?
Deletedmom412 EsraEfee benim bebeğim diastematomyelia hastası. Gebelikte ayrıntılı ultrason a girdiniz mi? Girdiyseniz birşey çıkmadıysa beze de olabilir.
Semaerdem EsraEfee mrb sizin baya olmuş ama sormak istedim bende çok endişe ettim bebeğinizz büyümüş aynı sorun benim bebeğimde de oldu. Size ne dedi drlar
EsraEfee Girdim.cok şükür bi sıkıntı çıkmadı. Zaten bugüne kadarda yoktu. Aksam altini degistirirken farkettim
Acemi_ogretmen_annee Vücudun belirli bölgelerinde yağ bezeleri mevcut kulak arkası kafatası gibi yerlerde de var fakat biz çok fark etmiyoruz kaybolup geri gelebilir veya yer değiştirebilirler takip edin genede
EsraEfee Acemi_ogretmen_annee lenf bezleri oluyor onlar genelde kafa ve boyun bolgesinde.ama kuyruk sokumunda da olur mu ki. Tesekkur ederim imarim oyle biseydir