Gece gazdan uyumuyor anlıyorum da gunduz neyden uyumuyo gunduz gazida yok sabahtan beri salliyorum bırakıyorum uyaniyo tamam diyorum annecim gel gezelim geziyoruz oyuncaklara bakiyoruz oynuyoruz spor yapıyoruz mama iciyoruz 3 saat oluyo ben iptal ana kucağına koyuyorum ciyak ciyak hadi uyuyalim diyorum aslaa uyumuyor salla babam salla 1 saat salliyorum uyaniyor bidaha baştan ay wc giderken kosuyorum imdaat diye bağırasim vaaaarr mama icerken bile ağlıyor neden bilmiyorum surekli aglamakli huysuz bıkkın 😵😭😭 35 gun sürüyormuş bide bitince düzeliyomu eminmiyiz böyle kalmasin çünkü nolur 😭 aksam 12,1 de uyuyo bide ayy delircem 😭😭