Yusrayezra15- Almadım ablamin vardı bana vermişti 2 3 ay kullandım yürüyünce bıraktım fazla koymuyordum genelde önüne birşeyler koyuyordum teşvik ediyordum kendisi koltuklara tutunup yürüyordu 11aylıktı yürüdüğünde sanırım yanlış hatırlamıyorsam yani yürüteç almaya gerek yok varsa yakınınızdan birinden alın kullanın geri verirsiniz isterseniz tabi