5,5 aylık 3 kere falan kahkahayla güldü ama o kadar saçma şeyler ki yapın denmez yani. Ama şöyle diyeyim gülüşlerin 2 si anneanneye 1 i dedeye idi. Ve sadece anneanneye ilk geldiğimiz günlerdi. Yani onları özlediği ve ekstra mutlu olduğu zamanlardı ☺️ Çok güzel inşallah sizin de en yakın zamanda hiç beklemediğiniz zamanda gelir kahkahalar ☺️