Altı buçuk aylık kızım var sürekli sinirli sürekli hırçın bir kaç haftadır oyuncaklarını fırlatıyor istemiyor ağlıyor mızmız Ben yaklaşınca direk saçımı çekiyor yüzümden hıncını almaya çalışıyor hep bir Ağlama hiçbir şeyden tat Min ve mutlu değil bekliyorum Sabrediyorum ama geçmiyor başına gelen veya bu durumu atlatan varsa lütfen yardımcı olsun bana diş çıkarmadık Sadece bugün bir kontrol etmek amacıyla elimle baktığımda sağ üst damağında bu büyük tavşan dişlerimizle olduğu yer var ya oradan iğne ucu kadar bir batma hissi oluyor azıcık belli belirsiz ya damağa tamamen sertleşti diyorum ya da çok ince çıkar diyorum bir tarafından