İlk doğduğu ay güzel bir şekilde her emzirmeden sonra kakasını hemen yapardı ama 2-3 aylıkken gaz sancıları vardı damla kullandık şuan yok ama kakasını yapamıyor 4 aylık şuan ben yardımcı olamazsam yapamıyor ve katı yapıyor neredeyse sulu sulu yapmıyor kabız olduğundan şüpheleniyorum lavma yapsam mı artık