Sevgili anneler 12 gün önce sezeryan ile doğum yaptım.Bugüne kadar sütüm gelmedi daha doğrusu bebeğimin doyacağı miktarda olmadı.İlk 5 gün hiç gelmedi ve şuan göğsümü sıkınca sadece damla damla geliyor.Bu duruma çok üzülüyorum.Bebeğim aç kaldığı için mama takviyesi veriyorum.Kaç gündür yorgun ve uykusuzum üstüne bu durum beni iyice yordu.Çevremden hep duyuyorum sütün atleti ıslatmadı lazım,göğüslerin dolup taşması ve sütün göğüsten fışkırması lazım diye.İyice psikolojim bozuldu.Kendimi iyi hissetmediğim için bebeğime de faydam olmuyor :(((