Sarellee Kızlar 22 yaşındayım sezeryan doğum yaptım. Doğumdan asla üşümemeye başladım. Karda evde atletletle duruyordum dışarı çıktığımda sadece ince montumu giyiyorum ve hiç üşümüyorum. Görenler şaşırıyor. Terlemem çok var ama gece yastık su gibi oluyor misal. Benim gibi olan var mı doktora gitmem gerekiyor mu eşim doktora git diyor
ayis Sarellee Ne kadar oldu doğum yapalı Bende doğumdan sonra 2 ay öyleydim yeni yeni gece terlemesi geçmeye başladı gündüzleride terlemem hala var günde 2-3 badi değiştiriyorum..
Herseycokguzelolacak Sarellee ben dogum yapmadan once kat kat giyinir yine de usurdum. Simdi kisa kollu tisort ile geziyorum. Kullandigimiz demir ve kan ilaclarina bagliyorum biraz da hormanel tabii.
Zeyneb Ayni ben asiri terliodum ve senin gibi geziodum ama bak o sekilde gezmenin de sole bir sikintisi oluor.Farketmeden usutuosun gazin oluor ve o usutmede direk sutten cocuga gecior.Dikkat etmeye calis 40 dan sonra biraz gecior yine de ozellikle ayaklarini siki tutmaya calis.