Gamzeburkan AcemiHemsireanne ben haşlıyorum canım suda biraz pahalı buharlı pisiriciler ama sebze haşlama aparatı var uyguna ondan edinebilirsin ☺️
Srhnzlcn AcemiHemsireanne 2 anne 1 mutfak var youtube kanalı onu izlerseniz onlar pişirici olmadan yapıyolar☺️
Msglm AcemiHemsireanne Philips avent’in pişiricisini kullanıyorum, resmen elim ayağım herşeyim oldu, kendime bile haşlıyorum, inanılmaz pratik, resmen bebeklerinize çorba ve yemek gibi de yapabiliyorsunuz 👍
Deletedmom5284 AcemiHemsireanne ben aldım kiwi markalı 2-3 kere denemek için kullandım baya iyi pratik hemde uygun fiyatlı ben 170₺ ye aldım indirimdeyken 230 lara çıkmış ama indirim yakalayabilirsin trendyol amazon n11 falan bakarsaj
Msglm AcemiHemsireanne Evet çok pratik, hatta eti kavurup içine atıp buharda pişirmişliğimiz bile var, gerçekten mutlaka alın derim, çevrem de kullananlardan tavsiye aldım bende çok rahat ettim
AcemiHemsireanne Msglm o zaman indirim takip edeyim de alayım ya da ikinci el mi alsam biz ailecek pek haşlama sevmiyoruz tamamen bebeğim için alacağım
Pogaca_yanaklimm AcemiHemsireanne a101′e Kiwi markasınınki gelmişti fiyatıda 110 TLydi sanırım eşimin ısrarı üzerine almıştık şimdi iyiki almışım diyorum çok memnunum kendimize bile onunla haşlama yapıyorum pratik olması çok işime geliyor
Msglm AcemiHemsireanne Siz bilirsiniz tabi, bütçeniz neye el verir bilemem ama teknolojik aletlerin 2. Eline nedense güvenemiyorum, letgoda az kullanılmış satan anneler vardır muhakkak🌸