Evet zeytinyağı içiriyorum kayısı suyu içiriyorum posasını yediriyorum su içiriyorum önceden yoktu birşey ama ek gıda sürecinden sonra oldu lağma yapmadan yapamıyor kakasını pandemide de doktora gitmek istemedik ama artık bizde endişelenmeye başladık en yakın zamanda gidicez bakalım