Sizinle kötü bir tecrübemi paylaşmak istiyorum. Geçtiğimiz hafta annemin evinde prizde takılı olan gece lambasına dokundu kızım ve elektrik çarptı. Elini uzattığını gördüğüm an elimi uzattım yakaladım ama çarptı baş parmağında çarpmadan kaynaklı küçük yanık oluştu. İçim rahat etmedi hastaneye götürdüm içim rahatlar diye doktor hastaneye yatırdı takip edilmesi gerekiyor dedi. Bir sürü kanlar alındı serumlar takıldı EKG çekildi defalarca kalp nabız takipleri yapıldı şükürler olsun 1 gün sonra taburcu olduk. Ama bu çok önemli bir detaymış beyinde ve kalpte hasar kaslarda yanma bırakabiliyormuş. Şükürler olsun iyi. Ayaklanmaya başladığı gibi prizlere kapak takmıştım ama belanın nereden geleceği belli olmuyor, eminim özen gösteriyordur herkes ama bu konuyu ihmal eden varsa tekrar evini gözden geçirsin 😪