Humaakm Kızımın hastalığı 3 4 gün önce öksürükle başladı sonra burun akıntısı oldu bu arada 6 aylık kızım. Neyse hemen beklemeden özel hastanenin aciline götürdük orda hava verdiler grip başlangıcı olduğunu söylediler. Bide 2 tane şurup verip gönderdiler. Ben ilaçlarını düzenli verdim. Zar zor da olsa. Öksürüğü çok şiddetlendi öksürürken kızarıyor kusuyor hatta bide hırıltı vardı. Bugün kendi doktorumuza gittik sırtını dinledi. Bronşit olabilir ciğer filmi istedi. Neyse çektirdik bugün. Ciğerlerinin üstü iltihaplanmış. Bize antibiyotik nebulizatör almamızı söyledi. Aldık da havalarını vermeye başladım. Ama Antibiyotiği içmiyor içermeye denedim az bi verdim. Midesi bulanıyormuş gibi yapıyor. İçeremedim öksürmeye başladı. Akciğer iltihaplanmasını yaşayan var mı aranızda. Tersi gibi bende grip oldum. Allah şifamızı versin inşallah. Bilgisi olanlar yazabilir mi 🙏
Bsrmrt Humaakm çok geçmiş olsun İnşallah iltihap olduğu için kesinlikle antibiyotiği içmesi gerekir, ciğere hasar bırakabilir ebebekte ilaç emzikleri vardı ondan temin edebilirsiniz belki alır onunla. Yada kaşıkla değilde şırıngayla vermeyi deneyin.
Selinozgeenn Humaakm bizde yaşadık bebeğim erken doğduğu için gelişmemiş ciğerleri iltihaplanmış yoğun bakımda yapmıştı 3 gün normalde doktor 15 günden önce çıkamaz demişti ama çok şükür 3 günde toparladı rabbim acil şifalar versin 🙏
Humaakm Bsrmrt emzik ağzına almıyor hiçbir şekilde ilk doğduğunda da akciğerinde enfeksiyon vardı öyle 1 hafta yattık. Şırıngayla veriyorum ama tükürüyor yutmuyor.
Humaakm Selinozgeenn bizde aynı yattık şimdi bide iltihaplanmış korkuyorum. Burnu tıkalı zor nefes alıyor yavrum.
Selinozgeenn Humaakm burnunu mutlaka açmaya çalışın doktorumuz öyle demişti yüksek yastıkta yatırın anne sütü alıyorsa bol bol emzirin benim sütüm azalmıştı bu üzüntüden doktorumuz senin sütünün bir damlası bile bebeğine en büyük ilaç hemen bişeyler ye hemen demişti çok zor ve yıpratıcı bir süreç sizi en iyi anlayanlardan biriyim allah sabır versin 🙏🙏