Aytyay_ Arkadaşlar oğlum geceleri 2 3 saat boyunca ıkınıyor. Uyuyor ancak sesler çıkarıyor. Çok acı çekiyor gibi oluyor üzüntüden geceleri uyuyamıyorum 😫 normal mi bu durum?
Ygtakn1 Aytyay_ benm ebbegım de öle canım uyanıken de öle canım valla zorlanıyorum sorma acı cekmesıne dayanamıyorum ğ
Aytyay_ Ezo23 her memeden sonra çıkarıyorum aslında. Ama hala öyle. Değişik değişik sesler çıkarıyor. Üzgünüm 😞
mnnakanne Aytyay_ ben sabsimlex kullandım cok memnundum cok kolay cıkarıyodu gazını uykusunun arasında bile
Asaf-asaf Benim bebeğim de öyle doktor normal bebek ıkınır dedi ama sab diye bir damla kullanmaya başladım şimdi daha iyi ama tamamen kesilmiyor ıkınmısı benim öyle oldu yani gazı çıksın 10 dk sonra gene başlıyor ıkınma ya
Aytyay_ Bende kaç tane gaz damlası değiştirdim saymak lazım. Bi sab sim.. kullanmadım o kaldı bi. Birde onu deneyeyim