Elff Hanımlar kızım 9 aylık yemek yemek değilde bol bol emmek istiyor zaten gece emerek uyuyo tüm eve ağzında meme gündüz peynir yoğurt vermeme çalışıyorum kendi yaptığım çok az iki kalık yiyio bırakıyor normal yemek vermek istesem Gine aynı iki kaşık ama emmeye geldimi cok çok emiyor vicdanen rahatsızım ve bu geçmiyor sanki yetmiyormuşum gbi çiğnemeyi öğrenmesi lazım yavaş yavas ama emmeyi terçih ediyo bi sorun oluşturur mu bu ilerde bize ?
Pinarrr Elff valla canim 14 aylik suan akşama kadar kahvaltidann başka bişey almıyor ağzına emmeye çok düşkün bende akışına bıraktım biraz daha büyüsün sütten kesersem yer elbet diye kendimi telkin ediyorum napim
DesorLiviya Yok canm sorun oluşmaz bnm oglumda o aylarda isteksizdi hiç birsey yemezdi sadece yumurta tadına bakardi baktım olmuyor bnde vicdan yapiyorum uzuluyorum sonra bi gun mama sandalyesinden indirdim bizimle sofrada oturttum o gun yemklere meraki başladı yavaş tadına baka baka alışti şuan 13 aylık yemk yiyor ama onuda çoğunu beğenbiyor bi bakiyor tadına geri çikartiyor şuan sut bebesi bunlar bir gun illaki alışıcaklar inşallah yemeklerine kemik suyu katiyorum çok lezzetli oluyor ilk o yemeği begenmişti oğlum birde labneli yumurta vs vs sofrada birlikte oturt sen ye oda istiycektir
SecilAhsenSura Blw yöntemini uygula canım kızım 6 7 aylıktı brokoliyi haşlayıp verirdim evire çevire yerdi şuan 16 aylık ve kendi yiyor yemeğini benim yedirmeme izin vermiyor. Çok emzirme ek gıdaya geçiş yap biran önce kesemezden süte çok düşkün olursa..