Humakusum bosuna bebeginizi hırpalamayın.Ben londradayım 2 aylıktı kakası mukuslu cok gazı ve reflusu vardı. Doktor aute alerjisi olabilir diye diyet onerdi. Biz alwrji testi yaptirmak istedik. Bosuna yaptirmayin ilk 6 ay bebeklere yapilan alerji testlerinin dogru olmadigini soyledi. Cikmayabilir ama cikmamasi yok anlamina gelmez dedi. Varsa kesin vardir ama cikmayanlarin bir garantisi yok dedi. Teknik detaylarini anlatmisti ama ben hatirlayamadim simdi. Size taviyem sut urunlweini keameniz ve alerji testlerine guvenmemeniz.