HHatice Hamileyken elenatal 1 kullanıyordum doğum sonrası içinde elenatal 2 var ama devam etmedim sizler vitamin kullanıyor musunuz faydasını gördünüz mü ??
Dasbaby HHatice femibion 1 2 gebelik sürecinde kullandım yurtdışında yaşıyoruz şuan femibion 3 ü kullanıyorum emzirme döneminde ve gerçekten işe yarıyor sütüm sanki daha faydalı gibime geliyor
MerveLiva HHatice ay ben hiçbişi kullanmıyorum ama eridiğimi hissediyorum artık eklem yerlerim çok ağrıyor özellkle kollarım ve belim güzel bişi kullanıp tavsye eden olursa çok güzel olur
Babylove MerveLiva Ben regenesis max kullaniyorum omega ve içinde birsürü vitamin var. Birde ağrıların için magnezyum da kullanabilirsin