1minnakannesi Topuk kanında TSH değeri yüksek çıkmış bugün tekrar topuk kanı verdik . Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba . Ben gebeliğimde tiroit ilacı kullanmıştım benimde tiroit değerim yüksekti ilaç kullanınca düşmüştü . Kızımda da çıktı çok üzüldüm 😔
Wolverine 1minnakannesi Kendim tiroid için ilaç kullanıyorum, bebeklerde nasıl ilerliyor durum bilmiyorum. Ama ilaç kullanıldığı sürece kontrol altına alınan bir durum korkma🙏🏻 Umarım bilen birileri yardımcı olur.
Batu55 1minnakannesi cnm benim oglumda da çıktı anne sütü az gelincede yüksek çıkıyor dedi hemşire öylede oldu 3.cusu temz çıktı şükür üzülme o zaman araştırma yapmıştım ilaç tedavisi var çok şükür ki korkma yani
Btlbrssk 1minnakannesi Canım bizim ilk topuk kanımızda yüksek çıktı tekrar verdik ve normal çıktı korkma
Eymensmomm 1minnakannesi aynı sorun bizdedir vardı bende doğumdan önce tiroit ilacı kullanıyordum oğlumuzda tiroit bezini baskılamış bıraktım sonra değerler sonra düşmeye başladı ama yeni doğum yaptığımda 10 gün hastanede yattı🥺çok zordu
1minnakannesi Wolverine bende hamileyken kullandım 9 ay boyunca değerim ilk 5 çıkmıştı sonra baya düşmüştü her ay kan veriyordum
Batu55 1minnakannesi evet cnm benimde ödemden dolayı çok az geliyordu ondan demişti hemşire anne sütü az alan bebeklerde yükseliyor diye
Tiroit 1minnakannesi sizi kim aradı sağlık ocağı mi yoksa 850 yel başlayan müşteri hizmetleri gibi bir numara mı ben de hamileyken kullandım ilaç bizi aramadılar 40 kontrolünde kanına baktırsam mi bebeğimin şu an 1 aylık
1minnakannesi Tiroit beni sağlık ocağı aradı tekrar topuk kanı verdik yanlışlık olabiliyor diye tekrar yaptılar
Eymensmomm RainOverMe canım sonuçlar yüksek olduğu için doktorum bırak kullanma emzirirkende kullanma dedi öyke değerlermiz normale girdi allah korusun daha kötü sonuçlar doğurabilirdi
RainOverMe Eymensmomm ya ben kendim bıraktım, dr a da gidemedim biraz zaman geçsin tahlil vereyim diye bekliyorum, ilacın etkisi kalmasın diye🤔benim doğum sonrası epey düşmüştü tsh, teşekkürler🙏🏻🙏🏻
Eymensmomm RainOverMe bende uzun zamandır tahlil yaptırmadım canım malum korona dönemine denk geldi 9aydr kullanmıyorum ama tiroit ilacınında bırakılmayacgnı biliyorum annem kullanıyor ömür boyu kullanılması gerekiyor mus geçici bir durum değil ama cocugunda sağlığından önemli değil
RainOverMe Eymensmomm bana endokrin saglık ocagında test yaptır aynı olursa kullan ılaclrı demıstı. Olmazsa oyle yapacagım