53 günlük bebeğim var. Ve gögüs uvlarım kanıyor. Silikon uc kullanıyorum, krem sürüyorum, birkaç gün sapma yapıyorum emzirmiyorum ama kanama hala devam ediyor. Kanlı emiyormuş ben fark etmemiştim. Sorun olur mu? Ne yapabilirim? Yardımcı olur musunuz? 🙄 🤔 😢