Kızlar dün açtığım postta 21 aylık kızım olduğunu ve tekrar hamile kaldığımı yazmıştım sağ olsun pek çok tecrübeli-etrafından tecrübeli annemiz yardımcı oldu. Şimdi tekrar yardıma ihtiyacım var 2 yaşımıza az kaldı memeyi zaten bıraktıracaktım doktorumuz 2 hafta içinde yavaş yavaş bıraktırsan iyi olur dedi (5 haftalık gebeymişim) biz memede uyuyoruz, gece 1 kez kalkar emer yatar şükür eziyetli bir çocuk değil . Hem Kızımı hem kendimi yıpratmadan en az hasarla memeyi nasıl bırakabilirim? Bi de sallanmayı sevmiyor kızım memeyi kesince nasıl kendi kendine uyumasını sağlayabilirim. Çok üzülüyorum ama mecburum öyle ya da böyle yüzleşecektik :((